Bloggerne, bowling and chill

Straks er det klart for ukas siste episode av Bloggerne, og dermed er også vår første uke ved veis ende! Det har vært noen merkelige og kontrastfylte dager, for mens mobilene og bloggene våre har fylt seg opp med masser av tilbakemeldinger – så har virkeligheten vår stort sett handlet om småsyke barn.

Som alltid har jeg et mål om å poste blogginnlegg hver dag, men det gikk ikke denne uka heller. Og nettopp derfor lo jeg ekstra godt da disse bildene rullet over skjermen i gårsdagens episode:

 


“Det der er beskrivende for hva som kan komme i veien for bloggen” (Svar: Småbarnslivet)

 

Men det var så rart og fint å se igjen tankene og forventningene vi hadde før bloggsirkuset rullet i gang i fjor høst. Vi var så usikre på om vi kom til å klare to blogger, og vi gikk så ufattelig mange runder på om det i det hele tatt var mulig. Men jeg er superglad for at vi bestemte oss for å gi alt – og jeg hadde helt glemt hvor glad jeg ble for de første likes’ene! Haha, det tok jo helt av etter at jeg hadde postet det første innlegget 🙂

Peter og jeg får veldig ofte spørsmål om vi konkurrerer i det daglige, siden vi driver hver vår blogg. Sannheten er at Peter har et vanvittig konkurranseinstinkt, og det føles godt å ha vist dere seere hvordan Peter hver dag nyter å sjekke blogglisten og finner “Pappahjerte” mange plasser over “Konatil”:

 


Mjep mjep mjep mjep..

 

Flaks for ham at han har funnet seg ei jente som ikke er så opptatt av konkurranser, men som heller evner å bli glad på andres vegne! Tør ikke tenke på den dårlige stemningen det blir den dagen Konatil gruser Pappahjerte ned i bloggstøvlene.. For det er jo målet. Neida 😉

Joda.

 


Har du dobbelt så mange lesere som meg?

 


Du er så flink, kjære!

 

Også må jeg bare innrømme at jeg har ventet med gru på det klippet der vi ligger i sofaen med de forferdelige dobbelthakene.. (Jeg skrev til og med et innlegg om det for noen uker siden, les “De lovet å være snille med oss“). Og i går kom det altså. Vi lå faktisk og snakket om at vi endelig skulle på date:

Christina: – “Åsså kom du med forslaget om å dra å bowle..
Peter: – “Jeg har vært på bowling-date faktisk..
Christina: – “Ohh! Har du det?”
Peter: – “Mhm..”
Christina: – “Ble det no..?
Peter: – “Bowling and chill”

 


Se det drømmende blikket hans! #minner 😀

 

I kveldens episode skal vi altså på date! Og dessverre for Peter ble det jo ikke bowling and chill som han tydeligvis drev med i gamle dager – men par-spa.. Gjett hvem av oss som syns det var mest ålreit..?

 


Du vet engangstrusa er lekker når du ler så fælt at du plutselig blir en asiat

 

Jeg garanterer Snapping fra sofakroken under kveldens episode som vanlig! (@umulius82) Selv om jeg heller anbefaler å følge @Pappahjerte – for han snapper så mye når han ser seg selv på TV’n, at det ender med at jeg blir så satt ut at jeg glemmer å snappe selv. Men skal prøve å ta meg sammen i kveld 🙂

 

/ Husk TV2 Livsstil kl 21.30 – så kan du ta helg. Nesten da 😉

* Følg Bitchy-kona på Facebook *

49 kommentarer
    1. Hahaha ordet bloggstøvlene likte jeg… Jeg og mannen min har også hver vår blogg… To vidt forskjellige blogger da…. Dere er forresten virkelig morsomme begge to…. Liker dere!!

    2. Du er GOALS!! Du tar deg bra ut på spa! Tenk at du har gått gravid to ganger, det er ikke til å tro! Du ser smashing ut 🙂

    3. Så vakker du var når dere var på daten deres og spiste😃 Du er jo så hærlig og gooo😃Gleder meg alt til neste episode med dere på bloggerne.

    4. Vakker vakker Christina!! Jeg ser opp til dere to som en slags idyll familie…er det vel rart å si til ei jeg ikke kjenner? Dere ser ikke ut som de vanlige stressende, sure, “nå-må–du-holde-kjeft” familie som det var før internettet…du skjønner hva jeg mener? Selvom livet ikke er så herlig hele tiden, smiler dere bredt for det om!
      Kunne du ha skrevet et innlegg om hvordan du var når du var mindre? Visste du hva du skulle studere? Var det livet du har nå noe du så for deg når du var mindre eller skjedde det bare sånn? Et innlegg som kanskje introduseres oss mer for hvem Christina er lol jeg vet ikke, det er noe som jeg synes kunne vært litt interessant å lese om… Ha en god fredag!

    5. Jeg har ikke tidligere fulgt bloggene deres, men har fulgt med på bloggerene den siste uka. Jeg sitter igjen full av beundring. Måten dere er på, behandler hverandre på og hvor løst smilet og latteren sitter i en hektisk hverdag. Dere er virkelig gode forbilder for unge mennesker der ute. Stå på videre som de skjønne menneskene dere er 🙂 Jeg heier på dere begge og drømmer meg bort i en hverdag lik deres når jeg blir etablert. God påske.
      Klem fra ei imponert jente på 24 år!

    6. Herregud, du er så søt! Haha. Har ikke vært innom her før jeg så Bloggerne på TV. Blir skikkelig glad av å se på deg, du er så blid og god!

    7. Hei😃 Du er absolutt ikke kjedelig, har ikke et nerdete utseende,du sur?! bitchy?hahaNEI! Du er kjempe søt, god og morsom! god påske😍🐤

    8. Herregud så jeg digger deg!! Du virker jo bare helt fantastisk herlig. Veldig kjekt å følge med på dere på bloggerne 🙂

    9. Du er bare så utrolig søt og jeg blir bare så glad av å se på deg på bloggerene 🙂 håper dere får en knall påske 🙂

    10. Du er utrolig søt, og dere er så fine sammen!
      Så koselig å se hvor fint dere har det, og hvordan dere balanserer småbarnsliv og det å være kjærester!

    11. Du må begynne å ta ordentlige bilder av deg selv og ikke sånb “grimase” bilde 😀 Fy søren å PEN du er!!!!! Jeg ser på bloggerne bare fordi dere er med ☺

    12. Hei! Kom over bloggen din på grunn av bloggerne, du er nydelig og elsker personligheten din. Digger deg. Ha en nydelig dag og kos deg masse med mann og barn 🙂

    13. Herlighet, jeg smiler fra øre til øre når jeg ser dere to på tv-skjermen. Har aldri lest bloggen din før, men nå har du fått deg en ny fast leser!:) du er så søt og herlig! Ha en fin helg! Klem

    14. Jeg har lest bloggen til mannen din lenge, også begynte jeg å se på bloggerne, og kjære vene å jeg digger deg! Dere to er bare her rå ! Og jeg hadde ikke fulgt med om det ikke var for at dere er med der! Jeg ler og ler, fordi at jeg føler at dere er de jeg i hvert fall kan kjenne meg mest igjen i, så du har absolutt fått en ny fast leser! 🙂

    15. Hei 🙂 ny, fast leser 🙂 synes dere virker som en herlig gjeng! Hvilket merke har du på brillene dine? De er så fine! Har du evt link? Lurer på om du kan blogge litt interiør en gang? Ser ut som om dere har det så fint!

    16. Du er så fantastisk! For en utstråling! Og du er så søt! Før du begynte å blogge og være på bloggerne og bare holdt deg langt i bakgrunnen av bloggen til Peter trodde jeg du så ut som en burugle, men kamera elsker deg og det tror jeg at jeg gjør jeg og! Gleder meg til flere episoder av bloggerne, og flere innlegg på konatil 🙂

    17. Anonym: De seerne som bare fikk med seg pakke-episoden har nok et sånn passe ok inntrykk av meg, ja – haha! Huff, det så virkelig ikke bra ut 😉

    18. Blodfan: Hahahaha, tusen takk for koselig kommentar! Jeg elsker deg og! 😉 Er virkelig ikke fan av å bli tatt bilde av, og i alle fall ikke filmet.. De som har fulgt Pappahjerte fra starten, vet at det finnes veldig få (eller ingen?) bilder av meg på bloggen hans fra de første par årene. Kanskje Bloggerne får meg over den verste kneika 🙂

    19. Tina: Hei og velkommen som ny, fast leser – veldig koselig! 🙂 Brillene mine er fra Tom Ford, men jeg kjøpte dem i butikk så har dessverre ingen link 🙁 Det dukker nok opp litt interiør-moro framover også, har planer om det!

    20. Det er første gangen jeg leser pappahjerte sim blogg du er flink som ny blogger!☺️👍🏽👌🏽👏🏽 Og dere passer så utrolig bra sammen! Og dere er en fantastisk Fin familie!☺️ Det er bare en ting og si!☺️
      Dont give up.
      Dont give up one day U ill look back and be glad you didn”t!☺️🙏🏾

    21. Hei, vært fast leser av mannen din sin blogg og blitt oppmerksom på at du og har en blogg gjennom bloggerne:) gleder meg til å følge din blogg videre😄 Ønsker dere en fin kveld😄

    22. Det er mulig at han har flere lesere enn deg, men din blogg står før Peters på listen over nettsider jeg besøker fast 😛 (Selv om han kommer hakk i hæl da). Herlig par og familie! 😀

    23. bra innlegg!her har du vertfall en ny leser_meg_<3 du er kjempe flink! kan du sjekke ut bloggen min? :joeymonsen.blogg.no: <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg