Ikke for å skryte, men

Lukten av kaffe og Mormors eplekake henger i lufta. Mormor løfter på strikketøyet sitt og viser meg hvor langt hun har kommet på genseren. Genseren hun skulle strikke til meg i påsken, men som snart er ferdig.

Det går unna når Mormor setter i gang med pinnene. Kan jo ikke sitte med hendene i fanget og glo heller, som hun sier.

Sola skinner gjennom vinduene, og jeg stirrer ut mot Svenner fyr. Denne beroligende utsikten som har vært den samme i alle år. Vinter, vår, sommer og høst. Og tanken på at det er våren som nå står for tur… Snøen som smelter litt og litt hver eneste dag. Det er håp.

– “Nei huttetu, har du sett”, sier Mormor plutselig.

Jeg blir revet tilbake til den varme stua, og jeg ser bort på Mormor idet hun fortsetter:

– “Se der! Se på de vinduene, da!”

Jeg kikker i retningen Mormor peker. Hva da? De vinduene der?

– “Ser du? Så møkkete! Nei, jeg må ut og pusse dem etterpå. Kan ikke ha det sånn.”

Hæ? Jeg vet ikke helt hva jeg skal svare. For vinduene skinner jo..? Mine som venter hjemme, derimot.. De jeg skulle pusset i fjor. Der snakker vi møkkete.

– “Men, det er jo så kaldt ute..?”, mumler jeg, “Er vel for kaldt til å pusse vinduer nå?”

– “Næsjda”, svarer Mormor med et smil, “Sola skinner jo?”

Så da jeg kom hjem og fikk høre at gjestene vi ventet i dag var et par timer forsinket, bestemte jeg meg for å brette opp ermene. Sola skinte jo 😉

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Dette lukter skittent vann
 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Livet som liten
 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Ute av trening…
 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
… Men det blir jaggu rent
 

Og det får’n si: Fy flate for en deilig følelse å være ferdig! Å kunne se klart igjen, uten det irriterende belegget av grått snusk.

Jeg rakk riktignok bare vinduene i 1. etasje, så resten gjenstår. Men påsken er såvidt i gang, og som en klok dame jeg kjenner liker å si: Kan jo ikke sitte med hendene i fanget og glo heller.
 

/ 😉

52 kommentarer
    1. Må nok hive meg rundt å få vaska vinduene her og… flytta inn for halvannet år siden og har ikke vaska vinduer. Vet ikke når de sist ble vaska av de forrige eierne heller! Fikk seg en real runde med kraftvask i fjor sommer da huset måtte vaskes før maling, men det ser jaggu ikke ut til at det hjalp. Tror tvært imot at det bare gjorde alt værre. Så jeg bare takker høyere makter for at vi ikke får påskebesøk i år, for jeg skammer meg nok fra før over mangelen på utsikt…😬

    2. Det skal jeg si – du har kommet lenger enn meg. Her i huset har jeg nemlig noen vinduer som trenger en vask, for å se ut av dem blir en smule grumsete og skimte gjennom. Så når sola en dag skinner, da skal jeg få tatt noen vinduer jeg også 🙂 Ønsker deg og dine en utrolig fin påske, så håper vi på enda mildere vær og at våren viser mer tegn 🙂

    3. Et lite tips jeg fant : bruk spylervæske i vannet når det er risiko for minusgrader!
      Dette bruker vindusvaskere (proffe) helt ned til 12 minus👍 (sjekket opp fordi jeg skal vaske mine😂😂😂)

    4. Slettet ikke tipsene dine, men valgte å skjule dem da jeg ikke følte det hadde noe med et innlegg om min mormor å gjøre. Håper du forstår det.
      Jeg har valgt å skjule alle kommentarene i innleggene om videoen inntil videre, rett og slett fordi jeg må rådføre meg med blogg.no/Egmont. Jeg har aldri før hatt behov for å forhåndsgodkjenne kommentarer, men det må jeg dessverre nå.

      Fikk beskjed om at det denne uken var blitt fjernet en tråd om meg på forumet som var full av spekulasjoner og ryktespredning – og at den hadde stått siden i fjor sommer. Jeg lover imidlertid å rydde litt fortere enn det 😉

    5. Jeg lover deg at det er ålreit når det er gjort! Jeg har jo mange vinduer igjen i 2.etasje, så kan ikke nyte helt enda selv heller 😉
      Håper du også får en knall påske 🙂

    6. Litt usikker på kraftvask på vinduene ja.. 😉 Jeg ventet også utrolig lenge før jeg pusset vinduene første gang i eget hus.. Visste ikke hvor jeg skulle begynne! Ønsker deg lykke til – og håper du får en flott påske 😉

    7. Tråden på KG ble opprettet etter at du skrev om langvarig sykdom. Det ble en diskusjon om hvorvidt du burde ha skrevet hvilken sykdom det var. Du fikk massivt med støtte fra folk om at de ikke ønsket å vite det og de respekterte avgjørelsen din om å ikke dele det. I tillegg fikk du ros for åpenhet. Jeg synes det er synd at du stoler på andrehåndsinformasjon og at du velger å svartmale en hel gruppe forumbrukere uten å selv gjøre research.

    8. Konatil:
      Det skjer ofte at kommentarer blir lagt i feil innlegg hos andre uten at de forsvinner, slik det skjedde med det jeg la ut. Grunnen til det ble lagt inn under dette innlegget, var at det virket som du hadde meldt deg ut fra kommentarfeltet.
      Vedr.: “Fikk beskjed om at det denne uken var blitt fjernet en tråd om meg på forumet som var full av spekulasjoner og ryktespredning – og at den hadde stått siden i fjor sommer. Jeg lover imidlertid å rydde litt fortere enn det ;-)”.
      Den tråden ble nok fjernet ved en feil denne uken. Legger ved lenke til svaret fra forumansvarlig (les gjerne hele tråden): http://forum.kvinneguiden.no/topic/1180144-hvor-ble-det-av-tr%C3%A5den-om-konatil/?tab=comments#comment-21374267
      Hovedinnlegget handlet om at du hadde sagt A om noe, og dermed skapte nysgjerrighet. Det var ikke noe spekulasjon i den tråden utenom ett spørsmål fra TS. Alle som svarte ga tilbakemelding om å respektere ditt standpunkt i saken.

    9. Jeg ble tipset om denne tråden av en leser, og gikk inn og leste den selv. Så dette er ikke andrehåndsinformasjon. Jeg sendte selv en mail til forumansvarlig fordi jeg reagerte på et par av påstandene som ikke stemte med virkeligheten, og spurte egentlig bare om de ikke brøt med retningslinjene. Vedkommende skulle se på saken – og jeg fikk svar etter fem minutter at hele tråden skulle vært fjernet for lengst fordi den brøt retningslinjene. Det var altså ikke jeg som ba om at tråden skulle fjernes – men siden forumansvarlig tok den avgjørelsen og attpåtil kom med en beklagelse, regner jeg med det var riktig avgjørelse.

    10. Ja, jeg skrev selv i kommentarfeltet at jeg hadde meldt meg ut, så det stemmer. Men det betyr jo ikke at jeg ønsker å fortsette diskusjonen under et innlegg om min mormor.

      Som jeg svarte “Sulje”, var det jeg som sendte en mail til forumansvarlig – og det var jeg som i retur fikk beskjed om at tråden var fjernet. Jeg ba om moderering i et par av innleggene, ikke at hele tråden skulle fjernes. Jeg har skjermbilder av tråden, og det VAR spekulasjoner der (evt ryktespredning) – og jeg stilte bare spørsmål vet at tråden hadde fått ligge urørt siden i fjor sommer. Om det var riktig avgjørelse av forumansvarlig, ønsker jeg ikke å spekulere i.

    11. Du burde skjule innleggene du har skjult kommentarene til. Nå vil det, for nye lesere, fremstå som om kritikerne var årsaken, men det var dine fans som gikk til personangrep og var usaklige.

    12. Poenget var ikke å fortsette diskusjonen. Det var kun tips om redaktøransvaret. Jeg forstod derfor ikke behovet for å skjule det under innlegg om vinduspuss.
      En bufret versjon av tråden er (midlertidig) lagt inn på KG som dokumentasjon på at det er løgn at den var full av spekulasjoner og ryktespredning.
      Alle kan da se at det kun var HI som stiller spørsmål/spekulerer i noe du tok opp på bloggen den tiden. Tråden var altså ikke full av spekulasjoner eller rykter. Tvert om.
      Tråden ble dratt opp nå i påsken, og da var det kun videoen som ble diskutert.

    13. Som jeg skrev i det forrige svaret til deg (og til “Wilma”), var det bare et par av innleggene jeg reagerte på. Det var svaret fra forumansvarlig som bekreftet at det var “en ren spekulasjonstråd” som gjorde at jeg refererte til den som “full av spekulasjoner og ryktespredning”. Ser jeg burde ordlagt meg veldig annerledes, det beklager jeg!

    14. Inntil videre venter jeg på en gjennomgang sammen med blogg.no/Egmont. Ber om forståelse for at dette kaoset kom som et sjokk på meg, og at jeg er tobarnsmor med huset fullt av påskegjester :-/

    15. Ville bare si at jeg synes det er leit at du skal få dette trykket på din blogg, det er noe jeg føler du ikke fortjener. Selv om jeg også er en av dem som reagerte på videon, og sa min mening om hvorfor så mange reagerer.
      Forstår at dette kaoset var ikke noe du så for deg. Det er bare det at AB er ei dame som har gått alt for langt for å blogge, deler ALT om barn og seg selv. Også er det hvordan ho aldri innrømmer feil og lyver. Ho er helt sikkert en god venn. Men hvordan ho velger å fremstille seg selv på blogg er snapper helt hårreisende og skremmende. Du virker så jordnær og selger deg ikke selv for penger, og minst ikke dine barn. Og det er synd at det å offentliggjøre seg med hun, ødelegger andres syn på deg. Det var godt ment, det skjønner jeg også. Men du har en sterk stemme alene, hadde du skrevet et innlegg om nettmobbing og ryktespredning alene, så hadde du nådd så mange!
      Ja dere er venner ogg har en felles ting med å blogge. Men alikavel så er dere på to helt forskjellige planeter ! Du må aldri sammenligne deg med AB som en blogger. DU er BEDRE enn det ! AB Som person, vet jeg ingenting om, så det kan jeg ikke utale meg om. Men ikke som jobbkvinne. Håper du klarer å roe ned i påsken til tross! 😀
      nyt flotte været:)

    16. Det er bra du korrigerer deg,. Du hadde selv lest tråden, så hvorfor la du ut noe som ikke var sant? Du måtte jo ha sett at tråden var full av støtte til deg.
      Tenk hvis der ikke var en bufret versjon som kunne korrigert påstanden din. Da ville folk ha trodd at på Kvinneguiden låg der en tråd full av spekulasjoner og ryktespredning, og den hadde lagt der siden sommeren 2017 før den nå ble slettet.
      Det blir dobbeltmoraliskt å beskylde andre for å spre falske rykter, og så gjør du det selv.

    17. Så det er ikke nok å få en mail fra forumansvarlig som legger seg flat, fjerner hele tråden og sier den var en ren spekulasjonstråd som skulle vært fjernet fra start? Ærlig talt, nå begynner jeg faktisk å bli mektig lei her. Jeg kan ikke stå til ansvar for at hele tråden ble fjernet – det håper jeg du skjønner. Jeg reagerte på et par innlegg, that’s it.

    18. Tusen takk, Maiken! Det var, som du sier, bare godt ment. Kunne såklart skrevet et innlegg, men ble spurt om å være med i en video, og jeg tenkte “hvorfor ikke”. Jeg syns det er trist hvis det å vise seg med andre bloggere skal gjøre at folk endrer synet på en. Jeg hadde ikke akkurat sett for meg at det skulle føre til at jeg måtte bruke påsken min i kommentarfeltet 😉
      God påske!

    19. Det jeg synes er rart Cristina, er at du skriver at forumansvarlig skrev det var en ren spekulasjonstråd. Det kunne du fint avkreftet selv, da du har lest tråden.
      Jeg ble glad da jeg leste svarene i tråden, fordi du fikk så masse støtte. Fordi jeg digget deg. Fordi jeg likte bloggen din.

    20. Følte vel egentlig ikke at det var mitt ansvar å be forumansvarlig om å la tråden stå. Jeg har ingen erfaring med KG, jeg aner ikke hvor grensa går og hvilke regler som brytes. Men jeg ble veldig glad for all støtten! Virkelig.

    21. Okei, beklager at det begynner å gå litt rundt for meg nå. Jeg prøvde bare å gjengi hvilken begrunnelse jeg fikk for at tråden ble slettet.

    22. Når man kritiserer andre i et kommentarfelt som dette har det stor negativ virkning. Mye større en om kritikken bare ble sagt til en partner eller venninne. Tror ikke alle er klar over det, at saken da blåser seg opp og faktisk kan ramme hardt dem det gjelder. Mange skriver kritikk før de tenker seg om.
      All støtte til deg Konatil

    23. Vil bare sende over en haug med kjærlighet❤️❤️❤️❤️😘 Og et lite håp om at du klarer (og har tid til) å nyte påska litt også🐣 Full støtte herifra🤪❤️

    24. I alle dager, her skjer det litt i dag! Nå aner ikke jeg hva denne saken egentlig dreier seg om, så kan ikke uttale meg sånn sett. Men ville bare vise min støtte til deg, siden det virker som flere er ute etter å ta deg på så mye for tiden. Håper du får en fin påske likevel. 😊

    25. Tusen takk, Tone. Hadde jeg visst hvor kaos det kom til å bli, kunne jeg i det minste forberedt meg litt 🙂 Heldigvis er det påske og sol og god stemning ellers! 😉

    26. Jeg tror ingen bryr seg om at tråden ble slettet, det er i alle fall ikke sånn jeg oppfatter kommentarene her.
      Jeg var en av de som trodde at kvinneguiden var en hetsende gruppe ryktespredere før, fordi jeg tok det bloggere skrev for god fisk (nå har jeg heldigvis lært!). Men så var det en blogger som noen ganger lagde noen sympati-innlegg om hvor fæl KG var mot henne. Jeg måtte etterhvert inn å se, for jeg kunne ikke forstå at en gruppe mennesker kunne være så fæle og onde.
      Jeg ble positivt overrasket, for der ble det diskutert viktige problemstillinger på en saklig måte. Joda, det er en og annen usaklig kommentar der, men hvem vet hvem som sitter bak skjermen som skriver det? Men det blir jo bare spekulasjoner, så det er ikke noe poeng å diskutere.
      Det som er synd er at du er med på å opprettholde dette ufortjente dårlige ryktet til KG, ved å finne på usanne rykter om KG du og. Jeg leste også den gamle tråden din nå, og den var ikke full av ryktespredning og spekulasjoner. Likevel skiver du her at du hadde lest tråden, og samtidig at du “fikk beskjed om at det denne uken var blitt fjernet en tråd om meg på forumet som var full av spekulasjoner og ryktespredning – og at den hadde stått siden i fjor sommer. Jeg lover imidlertid å rydde litt fortere enn det ;-)”. Men du som hadde lest tråden, visste at den ikke var full av spekulasjoner og ryktespredning. Det sto derimot masse positivt skryt til deg.
      Så da lurer jeg på; hvorfor ønsket du å opprettholde det dårlige ryktet til KG ved å skrive at tråden var full av ryktespredning og spekulasjoner, når du visste at den ikke var det? Det hjelper ikke å skrive at det var det forumansvarlig skrev til deg, for du visste jo uansett at det ikke var sant.
      Hvorfor skrev du ikke heller noe sånt som “det var en tråd som stort sett var positiv, men det var 1-2 innlegg jeg reagerte på, og derfor ønsket jeg at forumansvarlig skulle fjerne det” ?
      Og det er jo det som reageres på, ikke at tråden ble fjernet. Det har jo egentlig ingen betydning. Men at du sprer falske rykter om KG, spesielt når du samtidig jobber mot falske rykter, det er spesielt.
      Jeg skriver ikke dette for å være slem mot deg, om du skulle tro at du får en del kritikk fordi vi er slemme mot deg. Jeg skriver for å få deg til å reflektere litt rundt dette meg KG. Jeg skriver for at du skal få se flere perspektiver og kanskje ville sette deg mer inn i saken (den der toppbloggere mot KG) som du nå er en del av.
      Også ønsker jeg deg en fin påske 🙂

    27. Oh gosh, det er jo reine “friminuttet på ungdomsskolen” dette her 😥 Dere som henger dere opp i dette over her, mener dere dette seriøst? Gidder dere henge dere opp i dette, det angår vel mest sannsynlig ingen av dere? Skaff dere et liv folkens 😅😅

    28. For et styr det var her da 😅 jeg må bare få si min mening: Det at du viser deg sammen med noen betyr ikke at du støtter deres måte å blogge på. Jeg likte videoen, lo godt, og ler fortsatt godt når jeg ser dette oppstyret. Er fullt klar over at du og AB har ulikt syn på hvordan dere inkluderer barna i bloggen, og har null problem med å se dere sammen – dere er jo kollegaer 🤗 Riktig god påske til deg og dine – håper du velger å overse de som lager storm i vannglasset her 🤣

    29. Det jeg reagerer på er at nå sitter AB bekymringsløs ute på en holme med en pizzanisse og lar Konatil ta all støyten.

    30. Flinkis! Her må man ha stige for å vaske vinduene på stua. Såehh..det trengs noen dager (uker) for å manne seg opp.
      Og en ting til: ikke bare du som opplever fargekriser, nei. Malte ene barnerommet i går kveld. Veggene i lille prinsesse, og skapdørene i soft mint. I mitt hodet ble dette en uslåelig kombinasjon.
      Resultatet ser ut som en blanding av et sirkus og et rom i villa villekulla. Synd det er så lenge til lørdag.. må ha ny maling.

    31. Håper Wilma og Redaktøransvarlig tar påskeferie snart!
      Fortsatt god påske til deg og dine Konatil, beundrer at du svarer de verste kritikerne ryddig og ordentlig når de egentlig burde holdt kjeft for lengst!

    32. Takk ja! Det var dette jeg så for meg da jeg takket ja til å være med på en liten video. Godt noen forstår at det er mulig 🙂 God påske til deg og!

    33. Haha, lar denne stå siden han jo heter pizzanissa på snap 😉 Må innrømme at det var et lite sprik mellom ABs 7 tilbakemeldinger i kommentarfeltet, og mine 150. Jeg får ta det opp med teknisk ;-P

    34. Ååh, I feel you! Og det å bo i et sirkus er ikke gøy 😀 Men da har vi jo litt å drive med framover, da.. Kan ikke sitte med hendene i fanget og glo heller, veitu! Heh.. Send meg ny oppdatering på lørdag, da 🙂

    35. På et eller annet tidspunkt må man jo bli sjukt lei av å trykke seg inn på denne bloggen for å diskutere.. Men må jo prøve å svare så godt jeg kan, selv om jeg ikke helt vet hvilken diskusjon det går i nå. Det går litt rundt, som jeg skrev lenger opp 🙂 Uansett, god påske til deg også!

    36. God påske til deg også, Camilla! 😉 Alle som ytrer seg offentlig må tåle kritikk, også de som driver reklamebaserte blogger. Det er normalt, sunt og demokratisk. Kudos til konatil som har hatt åpent kommentarfelt, selv om endel «forsvarere» ikke klarte å holde seg til sak, men gikk til angrep på person. Håper du legger kommentarene ut igjen og at du kanskje har forstått mer av kritikken mot Anne B. Barns privatliv skal ikke være til salgs!

    37. Takk for lang kommentar! I dag føler jeg en liten fjær har blitt til ti høns, det var selvfølgelig aldri meningen å “opprettholde det dårlige ryktet til KG” ved å henge ut en tråd om meg som hadde blitt slettet. Vi har hatt overnattingsgjester i et par dager, og jeg har prøvd så godt jeg har kunnet å svare i kommentarfeltet mellom alt annet.

      Vet du hva, etter at jeg leste denne kommentaren din, tok jeg deg på ordet. Jeg tok meg en tur inn på forumet for å ta en titt med egne øyne. Jeg vil selvfølgelig ikke være med på å opprettholde et ufortjent dårlig rykte, i alle fall ikke uten å vite hva jeg snakker om. Så jeg trykket meg inn på tråden som lå øverst: Den om Caroline Berg Eriksen.

      Jeg hoppet inn på side 87, den siste siden i tråden. Og du hadde jo helt rett! To brukere diskuterer det jeg antar er en fin jakke Caroline har reklamert for, med rabattkode og størrelses-preferanser.

      Men så, jeg siterer ordrett:

      “Selfies fra fjellet med trutmunn og blunke-øye, jeg syns det er så pinlig bare å se på! Skjønner ikke at en voksen kvinne holder på sånn, det er skikkelig putepinlig. Men det er kanskje noe bloggere i alle aldre gjør?”

      “Til å like og skrive, så skriver frua fryktelig dårlig. Eller har frua forvekslet skrivekløe med eksponeringsbehov, mon tro?”

      “Jeg har ikke sett det, men “påskeferien” hennes er ikke som andres påskeferier. Her gjelder det å posere og se mest mulig deilig ut, kunne det ikke være et alternativ å slappe LITT av og ikke være så utseendefiksert for en gangs skyld. Hun er en voksen person med barn, men minner om en fjortis uten selvtillit som søker bekreftelser.”

      Dette var tre kommentarer på side 87. Og bare så det er klart, de er helt innenfor retningslinjene til KG. Men vet du hva, Julie? Dette er grunnen til at KG har et dårlig rykte. Jeg kjenner ikke CBE personlig, men kan vi ikke være enige om at dette er lite hyggelig og veldig lite konstruktivt? Det er jo bare drittsnakk ment for å sverte en annen.

      Så med mindre dette kun er stemningen som finnes utelukkende på side 87 i CBE sin tråd, syns jeg for pokker’n at KG har et helt fortjent dårlig rykte.
      Helt greit å ikke støtte mitt syn, men dette er altså min refleksjon “rundt dette med KG”. Og jeg mener altså ikke å være slem mot deg heller 😉 God påske til deg og! 🙂

    38. Jeg er helt sikker på at super-mormor kommer til å kaste både pinner og garn for å spurte bort og ta vinduene i 2. etasje.. Mormor ❤️Til det andre tjafset som folk tydeligvis fortsatt koker suppe på; Vi sier som Elsa.. Let it goooooo. Det er påske, det er sol og janteloven kan ta seg ei bolle. God påske til hele familien.

    39. Jeg kommenterte over her, men det jeg egentlig skulle skrive – om hvor hyggelig det er når man har nyvaskete vinduer – det datt ut midt i dramaet til “fjortenåringene”. Så nok en gang, la vær og lese en blogg hvor innholdet irriterer da vel! Jeg er også enig i at barna skal få lov til å ha privatlivet sitt privat, helt enig, men det er vel ikke opp til meg å avgjøre hva den enkelte gjør. Men veldig hyggelig å lese bloggen for, for eksempel, inspirasjon til vindusvask 🤗🌼🐣👍

    40. Vindusvask ja… Etter jul, i et lite øyeblikk med pluss, vasket jeg faktisk vinduer fordi jeg fikk en fantastisk vindusvaskemaskindings. Det var lettvint og gøy! Anbefales 😉 herlig med strikkende, vindusvaskende, bakenden, gode mormødre og bestemødre – jeg har 2 og er så takknemlig! Koselig med innblikk i generasjonene 😊

    41. He he du må ikke begi deg ut på med KG. Kjernebrukerene på rampelys er velig sårbare for kritikk og nå får du gjennomgå. Eksempelet du viste til over er ikke unikt. Dette er noe som går igjen hele tiden, i trådene om Caroline Berg Eriksen og også om andre som diskuteres der inne på Rampelys.
      Et annet eksempel, hentet fra side 69 Caroline Berg Eriksen.( samme tråd)
      “Jeg hadde fått portforbud av familien om jeg fikk meg en sånn. ”
      “Har hun brukt den grusomme lua igjen… Eneste jeg tenker på er Pretty Woman, starten av filmen. Horestøvler, kåpe og sånn skipperluevariant. For meg gir ikke den looken assosiasjoner til stil eller klasse på noe nivå. ”
      “Synes også at frua kler seg fryktelig rart. Ser veldig kjerring ut og myyye eldre. Hva med å smile litt på disse “motebildene” som liksom skal inspirere? Og ja, den lua er fryktelig, men smaken er som baken. ”
      Minner meg om skolegården på ungdomskolen, dessverre Rette og slett drittslenging og veldig lite konstruktivt Ikke rart KG har dårlig rykte.
      Fortsatt God påske til deg og dine. 🙂

    42. Kan du poste den på nytt, uten brukernavnet til naboen min? I såfall kommer den rett gjennom :- ) Jeg valgte å sladde det i det aktuelle innlegget, siden det var lett å spore brukeren.

    43. Takk for svar:) Syns det er bra du valgte å slette de kommentarene om naboen din, Det viser bare at du ikke er som en del andre bloggere. Du tar grep om noe er feil, eller i det minste ikke greit å ha på bloggen! For det denne personen hadde skrevet var jo ikke konstruktivt, og kanskje ikke så greit å ha på en blogg. Og det var jo egentlig det jeg ville frem til 🙂
      Og veldig bra av deg at du faktisk velger å poste konstruktiv kritikk også, ikke bare veldig positive kommentarer eller kritikk som ikke er konstruktiv (for å vise andre hvor fæle KG-brukere er, at vi bare er noen troll som ikke klarer å komme med noe konstruktivt).
      Så får du ha en fortsatt god påske, med eller uten påskekrim og strikkepinner 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg