Dette ventet i innboksen!

Noe av det aller beste med å være meg, er ting som dette. Å kunne åpne mail-innboksen sin på en helt vanlig onsdag, og oppdage at det ligger noe skikkelig koselig på vent.

Noe skikkelig koselig sendt av en leser som hadde tenkt så mye på blogginnlegget jeg postet på mandag (Ingen stol, ingen hola), at hun ble nødt til å lage en liten hyllest.

En hyllest til den spanske mannen øverst i gata.

Dette! ❤️


Detaljene, fargene, alt!
 


Hatten 😭❤️
 

Det er jo helt magisk! Jeg vet ikke hva som traff meg mest, at Kristine har brukt sin dyrebare tid på å tegne innlegget mitt om den gamle mannen – eller at det går an å formidle så mye ved hjelp av bare streker og farger.

Så nå skal jeg bare sette ekstra stor pris på hvor fint det er å være meg. Med så supre lesere ❤️

Sjekk ut Kristines blogg her: Tegneserielivet
 

/ God onsdag 

10 kommentarer
    1. Hei! Ser ut til at dere har det helt topp på ferie. Mulig du allerede er klar over dette, men
      ville bare si i fra om at blogginnleggene legger seg oppå hverandre, i den form at det er vanskelig å lese. Bilder og tekst krysser hverandre. Dette var tilfellet ved å benytte Internett Explorer, men bloggen var helt fin og normal igjen ved å bruke Google Chrome. Fortsatt fin ferie ønskes dere 🙂

    2. Du har helt rett! Explorer sliter, så jeg meldte fra til teknisk og fikk til svar at microsoft har sluttet å oppdatere Explorer fordi de ønsker at folk skal bruke Edge isteden.. Så det er visst ikke noe blogg.no kan fikse dessverre. Jeg lærte noe nytt 😀 Bare å komme seg over på Edge først som sist!

    3. Herlige tegninger! Leserne setter virkelig pris på deg! <3
      I Firefox er bloggen din utmerket. Skjønner ikke helt hvorfor det står kona til - 2 ganger?
      Kanskje det hadde sett bedre ut å tatt bort den ene? Hint, hint.. eller kanskje du har en ny header underveis... 😉

    4. Har kikket og skumlest mange av innleggene hennes nå 🙂 Så kule illustrasjoner til det hun skriver om! 🙂 Dyktig!!!

    5. Kona til kona til, det klinger ikke like godt, nei! 😀 Jeg får ikke byttet toppbilde før jeg kommer hjem fra ferie, så det må dessverre bli stående litt til. Får ikke endret designet, men tro meg – det står øverst på lista over ting som skal fikses når jeg kommer hjem! 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg