Sommerens viktigste tilbehør!

Det er så gøy å se at innlegget med oppskriften på den fantastiske brokkoli-salaten har hatt mange treff hver eneste dag de siste ukene, et sikkert tegn på at sommeren er på plass! For jeg tør påstå at dette er sommerens viktigste tilbehør 🙂

Så god er faktisk den magiske brokkolisalaten, at jeg herved dediserer et helt nytt innlegg til den, kun for å minne deg på at det er på tide å prøve denne som tilbehør til en middag eller to denne uka.

Salaten passer inntil alt, men er også helt nydelig alene. Serverte den til pizza en gang, og stod igjen med pizzarester og en skrapet brokkolisalat-bolle. Slå den, a.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
 

Hele oppskriften og fremgangsmåte finner du her: Magisk brokkolisalat 🍴
 

/ Om nom nom 

13 kommentarer
    1. din bæsj. den smakte helt jævlig. fint om du kan vippse meg pengene tilbake for det jeg brukte til å lage den med.

    2. Brokkolisalat er sååå godt! Ble servert det i bursdag i fjor sommer og jeg ble helt frelst! Enn at noe så lettvint skal være så fantastisk 🙂 Må jo låne slagordet til Rema 1000, det enkle er ofte det beste! 😉
      Jeg bruker valnøtter istedet for solsikkekjerner og en liten dæsj honning som søtning, veldig godt!
      Men tror jaggu jeg skal prøve ut denne varianten og 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg