Handlelappen

Det begynner å bli en stund siden første gang jeg skrev om min fascinasjon for handlelapper – og at jeg elsker å finne andres sammenkrøllede handlelapper i handlekurven på butikken.

Det er ikke mange som skriver en god gammeldags handlelapp lenger, og derfor er liksom gleden desto større når man ramler over en! Hvilke ting skal handles inn? Hva blir det til middag? Storhandel eller bare et par småting?

Jeg vet jo at mange syns det er litt rart at jeg blir i godt humør av ukjente folks gjenglemte skriblerier, derfor skal jeg nå dele det perfekte eksempelet på hvorfor en gjenglemt handlelapp er så fantastisk.

For bare se på dette premie-eksempelet, som Peter fant i går. Hvis ikke dette får fram smilet, så vet ikke jeg! シ

Kost-maling, refleksvest, tresko og robotstøvsuger?! Hahaha, det er så fantastisk at jeg har ikke ord ❤️

Fire ting, i det jeg vil påstå en noe uvanlig kombinasjon, får meg rett og slett i godt humør hver gang jeg titter på lappen.

Så da håper jeg det er klart: Man skal slett ikke kimse av en gjenglemt handlelapp シ

Les også hva tante hadde funnet på til meg til jul i fjor: Årets fineste julegave 😍

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg