Må Peter til kiropraktor?

Bildet av Peter viste seg å være en skikkelig luring – hvilken vei ser han egentlig? Hadde det ikke vært jeg som knipset bildet, ville jeg vært usikker sjæl 😆

 

Tenker jeg at han skuer utover vannet, ser jeg at alle detaljer stemmer. Tenker jeg at han kikker mot fotografen, ser jeg at alle detaljer stemmer den veien også 😂

Som ventet, var det delte meninger i kommentarfeltet:

 

Så da får vi kanskje vurdere å bestille en kiropraktor-time til Peter i løpet av sommeren, for her er fasiten i full versjon – med litt mer lys. Sjekk føttene 😉

/ God søndagskveld ⭐️

10 kommentarer
    1. Hahaha! Så after all, så hadde eg rett, sjølv om det var ein heftig mindfuck😂. Og artig at det blei ei artig sak av mine betraktninger 😂😂

    2. Dette minner meg om den kjolen som var enten svart eller lyseblå, eller hvadetnåvar 😂 Var skråsikker på at han var vendt mot deg!

    3. Du må Peter til kiropraktor straks!!! Vi må få hodet hans skrudd på plass igjen så fort som mulig😂😂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg