Klining i kulissene

I går kveld ble det plutselig skikkelig liv på Snapchatten min, for det viste seg at jeg hadde klart å snike meg med i gårsdagens episode av “Bloggerne” på TV2 Livsstil. Episoden handlet om Vixen Blog Awards som gikk av stabelen i januar – og der stakk jo jeg av med en av prisene!

I dag har jeg sett hele episoden, og det var utrolig artig å se hvordan de andre bloggerne forberedte seg før denne festen, “En liten mini-Oscar for bloggere“, som Komikerfrue Marna så fint kalte det.

For min del var det ekstra gøy å se hvordan de andre hadde det på nøyaktig samme tidspunkt som jeg lå i fosterstilling på hotellrommet og gråt fordi jeg var så nervøs at jeg ikke ville være med. Snakk om kontraster 😉

Men det jeg lo aller mest av i gårsdagens episode, var noe som hadde sneket seg med i bildet. For da Kristine Ullebø dagen derpå satt og kikket på bilder fra etterfesten, var det ikke hennes dansemoves som fanget min interesse..

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Hmm.. Er det ikke noe kjent med de to bak der..? 👀
 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Er det ikke Peter og meg?!
 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Eh… Tror jeg ser hvor dette bærer hen.. 🙈
 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Nå skal mor kline 😬
 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Peter bare “ooookey” 😅
 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
😂
 

To småbarnsforeldre som har fått barnevakt og er på fest for første gang på evigheter og skal sove en hel natt på hotell – tatt på fersken ヅ

Les også:
– Fra fosterstilling til takketale
– Årets Stjerneskudd!

10 kommentarer
    1. Hahaha,for noen hærlige bilder!
      Savner dere på bloggerne! Hadde vært fin kontrast til alt dramaet <3

    2. Så vakkert å se! ❤ Så ut som dere var i en boble hvor det ikke eksisterte annet enn deg og Peter (autocorrect: Poteter 🤣🤣🤣) lenge leve kjærligheten!

    3. Haha! Søte dere er da 😙 Liker forresten hvordan tekstinga samsvarer. “Hva er dette for noe?” “Helt angst!” 😅 Savner dere også på Bloggerne, men skjønner dere når dere snakket om hvorfor dere ikke ville være med videre. Få dere egen youtube-serie eller noe heller! 😄

    4. Si meg en ting, dette Gjesterommet (!). Kunne dere tatt dere en tur inn der snart eller? Kanskje spilt inn ei litta podcast?

    5. Øy, kan ikke du stikke innom Pappahjerte og legge igjen den samme kommentaren, er du grei? Jeg har mast på ham i en uke nå, men han har vært så busy.. 🙂

    6. Utrolig koselig:) Til min 35 årsdag er det høyeste ønske en hotellnatt med mannen min og barnevakt:) Tror ønsket blir oppfylt:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg