Ukas middagstips: Enkle laksewraps

Jeg fortsetter å sveipe innom mitt eget kommentarfelt for å finne nye middagstips fra dere – og denne gangen tok jeg anbefalingen om å sjekke ut en matblogg som skulle inneholde flere hverdagsfavoritter, nemlig “Mias mat”!

Det viste seg å være en delikat nettside med enda mer delikate matretter, og jeg fant raskt flere ting jeg hadde lyst til å teste ut. Det er et godt tegn 😉

Valget falt til slutt på “Enkle laksewraps med tzatziki” –  og her er det bare å finne fram handlelista, for det ble altså så godt!

Det som er kjekt med wraps, er at man kan fylle lefsa med det man liker. Det gjør det ekstra genialt for oss med barn, for da kan man enkelt droppe det man absolutt, under noen omstendighet, aldri, aldri, aaaldri må finne på å få på lefsa si. (Mammahumor🙈😆)

Kombinasjonen laks, avokado og mango er bare magisk – vi kokte litt ris ved siden av også, det ble kjempegodt.

Her finner du altså hele oppskriften, sveip gjerne litt rundt inne hos Mia, garantert flere favoritter som kan føres opp i middagsloopen!

/ Tips meg gjerne om flere oppskrifter om du har noen favoritter ☀️

Lyst til å prøve noe annet godt? Sjekk ut våre favoritter:
Mutterns fugl i fløte
Fiskeboller i karrisaus
Magisk brokkolisalat

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg